2013年1月31日星期四

UGG Classic Mini støvler dyp blå 5854 er akseptable for dens funksjon

Dagslys dim gangen bare gaten før daggry, uggs på nett baugen nøye se på veien, ta hensyn til den ujevne fortau. NQ gå ekstremt lett fremover, er å opprettholde smiler, "sa en søster i året og tilbake til huset, vekk fra skolen nylig, kommer ikke helt til å komme og gå."

ugg har hørt sporadisk historien, vet at de er foreldreløse søstre skilt i mange år, les Joe ugg få det tilbake fra barnehjemmet ... hans taushet, jeg vet ikke hva jeg skal si, å snakke, hjerte blokk ubehagelig.ugg nølte et øyeblikk, inn i huset, og ansiktet er et stort skinnende grønn den, skriver sunflower klut gardiner rullende Huiwa taket, kunne man se den fjerne kirkespiret, sette på børsten hvite terskel en liten pott av bluegrass, to duer på taket Silly Walks トリーバーチ. I et lite rom, overalt ydmyk, men overalt ryddig avslørende grundig varme.

Ansiktet til vanskeligheter i livet, den 16-år gamle jenta, ikke øynene blinker ikke tilhører hennes alder til å spille og optimistisk. ugg sko føler for første gang, ble han virkelig sett ned på denne lille jenta."Sa søster sted å leve år flyttet til et godt poeng, men jeg føler meg bra her, er leien billig." Les Joseph utlendinger som skuldertrekning Tanshou flettene svingende skuldre, ler øye buet. Det lyse smil Akira ugg øye snerpende, Zhang munnen jeg vet ikke hva jeg skal si, falt øynene bevisstløs på bordet og så en engelsk lærebøker.

没有评论:

发表评论